Η προκήρυξη περιλαμβάνει την διαμόρφωση επισκέψιμου αρχαιολογικού χώρου, την δημιουργία χώρου στάθμευσης 100 Ι.Χ. αυτοκινήτων και την διαμόρφωση πλατείας σε τρία επάλληλα επίπεδα.
Στην πορεία διαπιστώθηκε πως οι στόχοι βρίσκονται μακριά των πραγματικών αναγκών της περιοχής. Μπροστά στο δίλημμα ‘’πρόταση ανάπλασης με επώδυνες κυκλοφοριακές επιπλοκές και υψηλό κόστος χωρίς ανταποδοτικά οφέλη, ή αιρετική πρόταση;(αλλά ήπια)’’ επιλέχθηκε το δεύτερο.
Ο χώρος στάθμευσης μετατοπίζεται κάτω από την υφιστάμενη προεντεταμένη πλάκα της οδού Αγ. Δημητρίου. Δημιουργείται χώρος στάθμευσης σε πέντε επίπεδα με μηχανικά μέσα, χωρητικότητας 400 οχημάτων.
Ο υπόγειος χώρος παίζει ρόλο λειτουργικής άρθρωσης μεταξύ πλατείας και αρχαιολογικών ευρημάτων και συνδέει το Διοικητήριο και την πλατεία.
Από την οδό Ολύμπου υπάρχει πλήρης οπτική επαφή προς τον αρχαιολογικό χώρο, ο οποίος έχει πλέον φυσικό φωτισμό. Η επίσκεψη στον χώρο γίνεται από την οδό Ολύμπου μέσω αναρτημένων διαδρόμων πάνω από τα αρχιτεκτονικά λείψανα.
Η πλατεία αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα.
Δήμος Θεσσαλονίκης
Κώστας Δεσποτίδης, Αρχιτέκτων Μηχανικός
Δημήτρης Τεντοκάλης, Αρχιτέκτων Μηχανικός
Στατική Μελέτη:
ΤΡΟΠΑΛΙΣ Ε.Τ.Ε.
Μηχανολογική μελέτη:
ALTEREN- Αναστάσιος Χριστοφορίδης
Κυκλοφοριακή Μελέτη:
Χρήστος Χατζηγεωργίου
Γεωτεχνική Μελέτη:
Κων/νος Παπακωνσταντίνου
Περιβαλλοντική Μελέτη:
ΤΡΟΠΑΛΙΣ Ε.Τ.Ε.